Monday, June 15, 2009

Al Fatihah (Ibu Anuar Yusof)



Al Fatihah buat arwah ibu cikgu Anuar bin Yusof yang telah meninggal duniabaru baruini.. semoga roh Allahyarhamah ditempatkan dikalangan orang orang yang beruntung di akhirat kelak, buat nuar, kami sekeluarga mengucapkan takziah dan berharap agar cikgu nuar dapat bersabar dengan kehilangan ini dan anggaplah ini adalah salahsatu daripada ujianNya.. Bersabarlah dan redho. Banyakkan sedekah al fatihah, al ikhlas dan al mulk buat arwah.. kalau boleh buat tiap tiap hari.. sebelum tido atau lepas solat isya`. Amalan manusia itu terputus selepas meninggal dunia kecuali sedekahnya, ilmu yang diajar dan doa anaknya.. AlFatihah.

2 comments:

Suhaila Mohd Nasir said...

Terima kasih banyak2 Bal. Sebenarnya kami dah redha semua yg dah berlaku. Semua adalah ketentuan dari Nya. Namun sebagai insan yg lemah aku dan Nuar masih dlm keadaan sedih yg amat. Tak tau nak gambarkan mcmmana. Kami selalu berdoa dan kami berharap sgt agar roh mak dicucuri oleh rahmat Nya. Al-fatihah.....

kermitt said...

sama2 sue, sebenarnya aku pun masih duk terkejut lagi ni, sebab baru je gi umah u all ari tu.. pastu esoknya terima berita mengejutkan ni.. yup.. redhakan.. dan banyak bersabar.. tapi berat bahu memandang berat lagi bahu memikul kan.. kirim salam kat nuar n family u all sumer.. mak aku (kak dee) kirim salam takziah juga.. nanti bila u all dah ok aku gi umah yek..