Thursday, June 4, 2009

Aku dah bayar bill tenet.. dan Championship Manager 2003/2004

Kehkehkeh setelah lebih dua bulan engkar membayar bil tenet.. hari ni aku dah bayar secara lump sum rm 333.90 sen.. bulan ni dia tak cas bil tenet (mampus ler kene bayar bulan depan).. jadi secara rasminya aku akan mula mengaktifkan diri di alam maya ni.. takdakla aku kuar gi cc.. takdala bini aku monyok jer kalau aku nak kuar gi cc kehkehkehkeh.. bolela aku donlot balik citer lost aku yg dah tertunggak, citer heroes heh heh heh.. dan adakah aku akan lupakan pasukan shrewsbury town, championship manager 2003/2004 aku? Memandangkan sepanjang aku offline hanya championship manager 03/04 ni jer ler yang aku layan.. aku berjaya bawak team conference yang corot tu menjadi sebuah kelab besar yang disegani kawan dan lawan.. mm nanti aku upload gambr yek..


KehKEhKeh jangan terkejut player ni main team aku kehkehkeh..

Jadual perlawanan..

Team aku yang otai

Detik detik kegemilangan.kehkehkeh


No comments: